Top 5 cele mai tari chestii din Univers

LOCUL 5: TELEVIZIUNEA

Televiziunea înseamnă fun, fun, fun! Nu contează cât de mult a influențat istoria omenirii sau cât de dăunătoare sau educativă poate fi. Important e că este distractivă… până la un anumit punct (tocmai d-aia e doar pe locul 5 în top). Fie că ești consumator, fie că lucrezi în ea, nu ai cum să nu iubești televiziunea.

LOCUL 4: MÂNCAREA CHINEZEASCĂ

Când am auzit prima dată de porc cu urechi de lemn am încercat pe jumătate amuzat să-mi imaginez cum poate să arate un porc ale cărui urechi sunt de lemn. Abia peste un timp am aflat că urechile de lemn sunt niște ciuperci delicioase în mâncarea chinezească. Iar urechea de lemn nu este singurul ingredient delicios, pentru că întreaga mâncare chinezească este delicioasă. Bambusul, de exemplu, e genial. E chiar mai bun decât urechile de lemn. Până și banalele bucăți de vită și pui sunt geniale în mâncarea chinezească.

URECHI DE LEMN

LOCUL 3: AURORA BOREALĂ ȘI CEA AUSTRALĂ

Am văzut cu ochii mei eclipsa totală de soare de acum 10 ani și mi s-a părut acceptabilă. Merită trăită, chiar dacă ești obligat să porți ochelarii ăia ridicoli. Însă cel mai tare fenomen astronomic rămâne aurora boreală. Dacă ești unul din ăia care privesc cu mirare norii de pe cerul zilei, imaginează-ți niște nori luminoși și mult mai mari pe cerul nopții: asta e aurora.

 

LOCUL 2: YOUTUBE

Este singurul site în care găsești la un loc muzică veche și rară, documentare, știri, trailere, emisiuni și uneori chiar seriale și filme artistice. Iar când a băgat și filmulețe în format HD, youtube a devenit site-ul perfect. Youtube este atât de flexibil și plin de conținut încât nu reușesc să înțeleg de ce Google nu prea reușește să facă profit cu el. Este fără îndoială cel mai bun site din lume.

LOCUL 1: FEMEIA

Femeia este cel mai important element al Universului. Ea este ca un soare – aduce căldură și luminează vieți.

 


2 răspunsuri la „Top 5 cele mai tari chestii din Univers

  1. e interesantă postarea femeii pe locul 1.
    dar ce vreau eu să spun este despre eclipsa de atunci…
    mi-ai adus aminte şi am început să râd.
    eram într-un oraş mic de provincie. cine ştie ce şi-or fi închipuit edilii că înseamnă eclipsa – cred că le-a fost atât de teamă că n-o să mai apară soarele… niciodată… că au aprins luminile imediat cum s-a întunecat. nu am putut simţi fiorul puţinului întuneric ce s-a făcut.
    ce oameni…

    • …probabil de atunci se simt tot mai ECLIPSATI…
      da,a fost o experienta pe care n-o traiesti in fiecare zi…
      …multam pt. ca ai trecut pe-aici… si te mai astept!!!
      arata bine si blogul tau!!!

Lasă un răspuns

