Ghid de conversatie sot-sotie

Continuind in aceasi nota vesela…si urandu-va tuturor Mariilor si Marinilor un sincer „LA MULTI ANI”,am sa  postez acest ghid de conversatie sot-sotie…Dupa cum stie fiecare, exista dintotdeauna între soti probleme de comunicare…

Când sotia zice urmatoarele, ea vrea sa zica:

Da – Nu
Nu – Da
Poate… – Nu
Îmi pare rau! – Îti va parea rau!
Ne-ar trebui – Eu vreau
Fa cum vrei! – Pentru asta o sa-mi platesti cu vârf si îndesat!
Hotaraste tu – Hotarârea cea buna este de fapt deja clara
Trebuie sa vorbim – Iar trebuie sa te critic
Trebuie sa înveti sa comunici – Trebuie doar sa fii de parerea mea
Bineînteles, fa cum vrei – Nu vreau sub nici o forma sa faci asta
Nu sunt furioasa! – Bineînteles sunt furioasa, boule!
Esti asa de viril – Ar fi cazul sa te barbieresti
Azi esti de-a dreptul dragut cu mine – Te gândest numai la sex
Stinge lumina – Am celulita
Bucataria noastra e asa de strâmta – Vreau un apartament nou
As vrea niste perdele noi – As vrea niste perdele, covoare, mobila si tapete noi.
Am auzit un zgomot – Mi-am dat seama ca deja dormi
Ma iubesti? – Vreau un colier de perle
Cât de tare ma iubesti? – Am facut ceva care tie nu-ti place.
Nu-i nimic – Idiotule

Când sotul zice urmatoarele, el vrea sa zica:

Mi-e foame – Mi-e foame
Sunt obosit – Sunt obosit
Ce rochie frumoasa – Ce tâte misto
Ce s-a întâmplat cu fata ta – Iar mastile astea cosmetice
Da îmi place noua ta frizura – Înainte îti statea mai bine
Da îmi place noua ta frizura – O gramada de bani la coafor si uite ce iese
Mergem la cinema – As vrea sa pipai ceva
Te pot invita la masa – Vreau sa facem sex
Vrei sa dansam – Vreau sa facem sex
Ma plictisesc – Vreau sa facem sex
Te iubesc – Vreau sa facem sex
Si eu te iubesc la fel de tare – Bine am mai zis deja, vreau sa facem sex

 

 

 

sursa:net

Lasă un răspuns

