Secrete pentru un somn liniştit …

  • -Aeriseşte bine camera cu aproximativ două ore înainte să te bagi în pat. Aerul închis sau mult prea uscat poate provoca probleme respiratorii şi implicit somnul tău va avea de suferit.
  • – Puţină mişcare înainte de culcare te va ajuta să îţi relaxezi muşchii. Creează o atmosferă plăcută cu lumină difuză şi aprinde beţisoare parfumate cu aromă de lavandă . Poţi încerca o jumate de oră de yoga sau pilates. Muzica ambientală nu trebuie să lipsească!
  • –  Fă o baie caldă , cu spumă parfumată şi săruri. Aprinde lumânări cu esenţe de vanilie, trandafir sau ciocolată şi bucură-te de atmosfera creată.
  • –  După baie pielea are nevoie de hidratare. Masează-te pe tot corpul cu un ulei cu aromă de vanilie sau nucă de cocos, pielea ta va fi catifelată şi parfumată.
  • –  Nimic nu poate fi mai relaxant înainte de culcare decât o cană de ceai de tei sau una de lapte îndulcit cu miere. Florile de tei au proprietăţi calmante, iar laptele te ajută să ai un ten strălucitor.
  • –  Savurează cana de ceai sau lapte  citind câteva pagini dintr-o carte , instalată confortabil în pat.
  • –  Încearcă să mai faci un program de somn regulat, pe care să îl respecţi mereu. Stabileşte –ţi o oră fixă la care să dormi. Cele 8 ore de somn sunt obligatorii. Şi nu uita: somnul de frumuseţe este între orele 22 şi 24. Profită!
  • –   Înainte de culcare evită emisiunile şi filmele agresive sau solicitante, acestea provoacă o stare de agitaţie în timpul somnului.
  • –   Evită să dormi în timpul zilei , mai ales dacă îţi ia mult timp să adormi seara.
  • –   Ai grijă să ai mereu aşternuturi moi , parfumate şi nu uita să aeriseşti zilnic lenjeria de pat. Dacă ai alergie la puf şi pene , ai grijă ce perne şi pilote alegi. Foarte relaxante  sunt pernele şi saltelele medicale

  • Nu bea cafea şi nu mânca ciocolată înainte de culcare!
  • Unul dintre lucrurile esenţiale înainte de a te culca este să eviţi cafeaua şi ciocolata, din cauza conţinutului de zahăr şi al cofeinei. Odată ce ai început să faci acest lucru, vei observa o mare diferenţă atunci când te trezeşti.
  • Meditează înainte de culcare!
  • După o baie fierbinte, aşează-te  în pat, meditatul este o metodă de a te elibera de stres. Gândeşte-te la ceea ce ai făcut în ziua respectivă şi la cât de frumoasă va fi dimineaţa următoare!
  • Păstrează o fereastră deschisă!
  • Cu cât dormi mai adânc, cu atât te trezeşti mai odihnită. Aerul curat te ajută să ai un somn mai liniştit, astfel că este de preferat să dormi cu o fereastră deschisă.

 

  • Evita alcoolul!!! Se spune că e sănătos să bei un pahar de vin roşu în fiecare zi, totuşi medicii recomandă să eviţi să consumi orice fel de alcool, mai ales dacă ai avut parte şi de o cina copioasă.
  •  Demachierea este importantă!
    Unul dintre lucrurile esenţiale pe care trebuie să le faci înainte de a te baga în pat este demachierea. Este absolut necesar să îndepărtezi tot make-up-ul şi să-ţi hidratezi tenul folosind creme hrănitoare, de noapte.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s