20 de alternative in materie de dieta care iti vor schimba radical viata


 

fibre_alimentare by mananu

 

 

1.Suc de cirese in loc de pastile pentru muschi. Ai febra musculara? In loc sa te indopi cu pastile, bea un pahar de suc de cirese. Antioxidantii calmeaza inflamatiile.

2. Gustari satioase in loc de batoane proteice. Dupa ce te intorci de la sala, mananca o banana, fulgi de ovaz sau cereale – sunt mult mai sanatoase si nu contin atat zahar ca batoanele.

3. Gateste in loc sa iesi in oras. Chiar daca vrei sa mananci sanatos, ti se face pofta si alegi sa te rasfeti. Iti comanzi un fel de mancare pe care acasa nu ti l-ai fi facut sub nicio forma si ajungi sa mananci mai mult ca de obicei.

4. Alege produse locale in loc de cele de la supermarket. Mergi cat mai des la piata, acolo gasesti tot ce e proaspat si in sezon, la preturi mult mai convenabile.

5. Ulei de masline si otet balsamic in loc de alte dressinguri. Sosurile din comert au o multime de ingrediente, dintre care multe sunt periculoase pentru organism. Mergi pe simplitate si fa-ti un sos simplu, plin de savoare.

6. Fructe intregi in loc de suc de fructe. Sucul este sanatos, insa pulpa fructului are si ea beneficii – contine fibre si vitamine intr-o doza considerabila.

7. Spanac in loc de salata iceberg. Este plin de vitamina K, A, calciu si fier.

 

vegetarian diet by mananu

8. Un pui de somn in loc de o bautura energizanta. Energizantele sunt bombe calorice care te ajuta pe moment, insa pe urma te seaca de energie. Dormi putin si te vei simti mult mai bine.

9. Scortisoara in loc de zahar. Pune-o in cafea sau in fulgii de ovaz – te vei bucura de o aroma speciala, la fel de dulce, dar cu mai putine calorii.

10. Popcorn in loc de chipsuri. Popcornul este sanatos, contine fibre si antioxidanti, ceea ce-l face extrem de hranitor. Chipsurile, pe de alta parte, contin multe ingrediente si sunt foarte sarate.

11. Struguri congelati in loc de bomboane. Poate ca suna ciudat, dar incearca-i macar o data. Sunt mult mai sanatosi, foarte buni si fara zahar.

12. Apa minerala in loc de suc. Simti nevoia sa bei o bautura carbogazoasa? Treci pe apa minerala. Da-i o aroma de lamaie sau de vanilie daca nu-ti place gustul ei simplu.

13. Vin rosu sau bere in loc de cocktailuri. Daca vrei o alegere sanatoasa la bar, incearca sa nu combini prea multe bauturi (care contin si siropuri). Un pahar de vin pe zi este chiar recomandat, iar berea face bine la rinichi.

14. Orez negru in loc de alb. Orezul alb este secat de foarte multi nutrienti esentiali (precum fibre), pe cand cel maro este complet.

15. Paste integrale in loc de paste albe. Ca si in cazul orezului, iti recomandam sa alegi pastele integrale.

16. Fulgi de ovaz in loc de cereale. Cerealele din comert sunt pline de zahar si alte ingrediente nesanatoase marcate cu E. De ce sa nu mananci niste fulgi de ovaz, care nu doar ca sunt deliciosi, au si niste proprietati incredibile?

glucidele sau hidratii de carbon by mananu
17. Avocado in loc de unt. Ia o felie de paine prajita si da-i o aroma cu totul si cu totul speciala cu putin avocado, putina sare de mare si cateva felii de rosii.

18. Mancatul la masa si nu in fata televizorului. Daca iti servesti pranzul sau cina in fata televizorului, ai toate sansele sa mananci mai mult decat ai nevoie.

19. Oua fierte in loc de prajite. Ca sa eviti uleiul prajit.

20. Cafea neagra in loc de latte. Daca vrei sa bei o cafea, alege una simpla. Ii vei simti aroma mai puternic si asta cu mult mai putine calorii.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sursa:foodstory

Anunțuri